sex in the...

Är det Söndag eller Måndag? Jag är förvirrad. Därför blev helt plötsligt kaledern i datan väldigt nödvändig. Det är måndag och jag är ledig. Min man körde hem tidigt imorse, och så klart kunde jag inte somna om. Så nu ligger jag trött, väldigt trött, i min säng och kollar på sex in the city. Det är väldigt rörigt att se säsong 1, för de är väldigt unga. Även om de faktiskt är typ 30 år här. Nej jag känner att jag bara yrar nu. Så jag kanske borde sova lite ändå?

Jag är vill att tiden ska gå lite snabbare, så där bara göra så att det bli typ den 10 okt nu! För då åker jag och Julia iväg till varma spanien. mums!
Såklart kommer jag sakna mitt hjärta. Liksom 2 veckor, och knappt kunna ha kontakt med honom alls. Kommer detta att gå ens? Jadå. Jag fixar det. Jag har ju inget val precis. Plus jag och Julia kommer att rocka i Spain!

Nu ska jag fortsätta se fler avsnitt och sen kanske gå ner och ta en macka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0